درمـان مـیـگـرن با بـوتــاکــس

آیا تا به حال به درمان جدی میگرن یا سردردهای مزمنی که دارید فکر کرده‌اید؟

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند برای همیشه این سردردهای کشنده و عذاب‌آور را از بین ببرد بوتاکس است. برای درمان میگرن شدید یا خفیف می‌توانید از تزریق بوتاکس برای میگرن توسط دکتر هیوا امجدی متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات کمک بگیرید و برای همیشه با سردردهایتان خداحافظی کنید.

درمان قطعی میگرن در بهترین کلینیک تهران

درمان میگرن عصبی

با علایم شایع درد ضربان‌دار در یک طرف سر، حالت تهوع، استفراغ و حساسیت به نور و صدا و اخلال در خواب

درمان میگرن مزمن

با علایم شایع تاری دید، سردرد ادامه دار حداقل تا 15 روز، تاری دید و اختلال در خواب و سرگیجه و خستگی مداوم

درمان میگرن شایع

بدون علائم هشدار دهنده قبلی با علایمی مانند سر درد خفیف یا شدید، حساسیت به نور و صدا و حالت تههوع و استفراغ

درمان شدت میگرن

کاهش شدت میگرن تا بیش از 50 درصد برای تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف و آقایان و خانم‌های دارای سر درد

درمان میگرن با بوتاکس

با بهترین روش بدون نیاز به مصرف دارو و استراحت مداوم تنها در چند جلسه با تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص

درمان قطعی میگرن کلینیک سردرد تهران

اگر می‌توانستید یک چیز را در زندگی‌تان برای همیشه تغییر دهید آن چه چیزی است؟ مبتلایان به میگرن در پاسخ این سؤال تمام شدن سردردهای همیشگی خودشان در شبانه‌روز را آرزو می‌کنند. برای درمان میگرن روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها نسبت به بقیه کم عارضه‌تر است و نتیجه شگفت‌انگیزتری دارد.

توکسین بوتولینوم نوع A یا بوتاکس ماده‌ای است که توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده. تزریق این ماده موجب شل شدن عضلات محل تشدید میگرن شده و این مشکل را در افرادی که با میگرن کلاسیک، میگرن شایع، میگرن کلاسیک و سردردهای شدید یا خفیف مواجه هستند درمان می‌کند.

اگر انواع سردردهای میگرنی یا سردردهای مکرر و ممتد نبض‌دار را تجربه می‌کنید و با مشکلاتی مانند حالت تهوع، بی‌اشتهایی و… به دلیل میگرن‌های عصبی مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار تزریق بوتاکس را برای رفع این سردردهای همیشگی تجربه کنید. مطمئن باشید پس از چند جلسه تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر میگرن کلینیک سردرد تهران شاهد بهبود بیش از 50 درصد درد میگرن‌های شدید و خفیف خواهید بود.

تزریق بوتاکس کلینیک سردرد تهران

برای اینکه تزریق بوتاکس توسط بهترین فوق تخصص میگرن نتیجه قابل قبولی برایتان داشته باشد، حتماً باید درباره حساسیت‌هایی که دارید و داروهایی که مصرف می‌کنید با پزشکتان صحبت کنید. ارائه پرونده پزشکی و اطلاع پزشک از مصرف داروهای ضد انعقاد خون توسط متقاضی یا ابتلای او به بیماری و عفونت پوستی نیز به پزشک ضروری خواهد بود.

باید مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن مانند عدم شستشوی محل تزریق و خم کردن سر و گردن تا 24 ساعت را نیز رعایت کنید. همچنین، برای اینکه تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر میگرن تهران نتیجه شگفت انگیزی برایتان داشته باشد، حتماً باید از مصرف دخانیات و الکل اجتناب کرده و دستورالعمل‌های پزشک را مورد توجه قرار دهید.

با رعایت این موارد با عوارض تزریق بوتاکس برای میگرن مواجه نخواهید شد و شاهد بیشتر شدن مدت ماندگاری بوتاکس برای میگرن و نتیجه بهتر آن خواهید بود.

تزریق بوتاکس کلینیک سردرد تهران

کلینیک میگرن در تهران

هزینه تزریق بوتاکس برای میگرن

تجربه و تخصص پزشک متخصص

هزینه تزریق بوتاکس میگرن توسط متخصص مغز و اعصاب نسبت به پزشکانی که تخصص کمتری در زمینه تزریق بوتاکس برای میگرن دارند بیشتر است.

تعداد واحدهای بوتاکس مورد نیاز

هزینه بوتاکس میگرن برای این افرادی که سردرد شدیدتری دارند و نیاز است جلسات درمانی بیشتری را داشته باشند بیشتر خواهد بود.

نوع بوتاکس

نوع ماده بوتاکسی که توسط بهترین دکتر میگرن کلینیک سردرد تهران انتخاب میشود با مراکز متفرقه متفاوت است و همین موضوع هزینه تزریق بوتاکس برای میگرن را افزایش می‌دهد.

محل سکونت متقاضی

هزینه تزریق بوتاکس در شهرهای کوچک نسبت به شهرهای بزرگ متفاوت است. اگر بهترین دکتر میگرن تهران را برای تزریق انتخاب کنید، مبلغ برایتان بیشتر می‌شود.

نظرات مراجعه کنندگان

نوبت دهی درمان میگرن

وقت رزرو درمان کلینیک دکتر هیوا امجدی

برای درمان میگرن به چه نواحی بوتاکس تزریق می‌شود؟

ناحیه مناسب تزریق بوتاکس با توجه به نواحی سردرد، علائم  و معاینات پزشک،  متخصص مشخص می‌شود. نواحی که معمولاً برای درمان میگرن مورد تزریق قرار می‌گیرند عبارتند از:

با تزریق بوتاکس میتوان از ابتلا به سردردهای میگرنی پیشگیری کرد؟

با توجه به این موضوع که ابتلا به حمله های میگرنی کاملاً برای محققان مشخص نیست، تنها راه پیشگیری از ابتلا به میگرن، تزریق بوتاکس به نواحی مشخص است.

با توجه به این که تزریق بوتاکس در نواحی یاد شده باعث قطع ارتباط و یا کاهش ارتباط بین رشته‌های عصبی و مغز می‌شود، در صورتی که به این نقاط بوتاکس تزریق شود، میزان درد و شدت آن کمتر خواهد شد.

آیا تزریق بوتاکس برای میگرن بلافاصله عمل میکند؟

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن با توجه به شدت حمله و تعداد دفعات حمله میگرنی برای افراد متفاوت است. انتظار دریافت نتیجه درمان برای همه افراد متفاوت است.

بهترین زمان برای مشاهده نتیجه ۲ تا ۳ هفته بعد از اولین تزریق بوتاکس است. برای داشتن بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس برای درمان کردن میگرن و نداشتن عوارض به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن کدامند؟

1. مدت ۲۴ ساعت، محل تزریق بوتاکس را نشویید و از خم کردن سر و گردن پرهیز کنید.
  2. تا دو روز از رفتن به جکوزی و استخر آب گرم اجتناب کنید.
  3. استعمال دخانیات و مشروبات الکلی، اثرات درمانی بوتاکس را کاهش می‌دهد.
  4. از ماساژ دادن و زدن پماد و هر گونه کرم به محل تزریق بوتاکس تا دو روز بعد خودداری کنید.
  5. بعد از تزریق به مدت ۱۵ دقیقه در مطب پزشک بمانید، تا مطمئن شوید که تزریق بوتاکس برایتان عوارضی نداشته است.
  6. به مدت 24 ساعت از حمام کردن و انجام فعالیت‌های بدنی شدید پرهیز کنید.

مدت ماندگاری بوتاکس برای میگرن چه قدر است؟

ماندگاری بوتاکس برای درمان میگرن بین ۴ تا ۶ ماه است که البته در بعضی افراد، مدت دوام بیشتری دارد. این مدت برای افراد با توجه به ناحیه تزریق و مقاومت بدنی متفاوت است.

برخی پزشکان توصیه می‌کنند، برای نتیجه مطلوب‌تر و کاهش سردرد، بهتر است ۵ تا ۶ جلسه تزریق داشته باشید. داشتن تعداد دفعات منظم درمان، باعث ماندگاری بیشتر بوتاکس می‌شود.برای نتیجه بخشی بهتر درمان می‌توانید از درمان میگرن با rtms نیز علاوه بر بوتاکس استفاده کنید و سردرهایتان را از بین ببرید.

برای دریافت نوبت با کلینیک تخصصی دکتر هیوا امجدی به شماره ۰۹۰۵۷۱۰۰۱۷۲ تماس بگیرید.